Ceļojums tika apdrošināts divās apdrošināšanas sabiedrībās (katrā – pēc vislabākās programmas). “Air Baltic” pārdeva vairāk biļešu, nekā bija sēdvietas. Par to ir izziņa no “Air Baltic”. Aviokompānija daļēji apmaksāja manus izdevumus (viesnīca, transports, telefonsarunas utt.). Vai es varu pieteikt pilnu izdevumu atlīdzību katrā apdrošināšanas kompānijā? Vai arī varu pieteikt atlīdzību tikai par nesamaksāto atlikušo naudu? Paldies!
Vispirms jums būtu jānoskaidro, kādus riskus esat apdrošinājusi un vai kāda no apdrošināšanas polisēm un apdrošināšanas noteikumiem paredz atlīdzināt zaudējumus, kas saistīti ar virsrezervāciju, t. i., kad lidojumam pārdoto vietu skaits pārsniedz faktisko vietu skaitu.
Ja risks ir apdrošināts, tad, visticamāk, jūs tomēr varēsiet pretendēt tikai uz aviosabiedrības nesegto zaudējumu daļas atlīdzināšanu, jo apdrošināšanā dominē kompensācijas princips, kas nosaka – apdrošināšanas atlīdzība nedrīkst pārsniegt apdrošināšanas gadījumā radītos zaudējumus (skat. Apdrošināšanas līguma likuma 42. panta pirmo daļu). Šis princips nosaka arī to, ka atlīdzību jūs varēsiet saņemt tikai no viena apdrošinātāja, pat ja risku būsiet apdrošinājusi pie vairākiem apdrošinātājiem. Lai noskaidrotu savas tiesības detalizētāk, jums jāvēršas pie konkrētajām apdrošināšanas sabiedrībām.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!