Labdien! Vēlos noskaidrot, kā rīkoties, ja par iegādātajām biļetēm uz Joe Cocker joprojām nav atgriezta nauda par samaksātajām biļetēm? SIA „Biļešu Serviss” jau ir atteicies atmaksāt naudu par iegādātajām biļetēm un ir „pasūtījis mūs tālāk”, lai paši meklējam koncerta organizatoru SIA „Pilsētas Cilvēki”, kurus ir pat bezcerīgi sazvanīt. Ko lai dara, un kādas ir mūsu tiesības šajā gadījumā? Paldies.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 30. pants paredz: ja pakalpojums no patērētāja neatkarīgu apstākļu dēļ nav izpildīts līgumā noteiktajā termiņā un patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildē, patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību.
Patērētājam sākotnēji būtu jāvēršas pie koncerta organizatora ar rakstveida iesniegumu ar lūgumu atmaksāt samaksāto naudas summu. Iesniegumu var sūtīt pa pastu (vēlams kā ierakstītu vēstuli ar paziņojumu no pasta par vēstules saņemšanu) uz uzņēmuma juridisko adresi.
Gadījumā ja iemaksātā naudas summa netiek atmaksāta, patērētājs nevar vienoties par termiņu, kurā tā tiks atgriezta, vai arī naudas atmaksas termiņš, par kuru puses iepriekš vienojušās, netiek ievērots, patērētājam ir tiesības iesniegt oficiālu sūdzību PTAC.
Savukārt papildus radīto zaudējumu piedziņa veicama Civillikumā noteiktajā kārtībā, proti, tiesā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!