Konkrēts veikals pārdod matraci par 429 eiro, bet, ja esmu ar mieru iegādāties (bezmaksas) klienta karti, tad to pārdod par 179 eiro. Vai tā nav piespiedu prasība iegādāties klienta karti? Proti, vai nu iegādājieties klienta karti, vai maksājiet par 250 eiro vairāk. Vai tā nav pircēju maldināšana par preces cenu? Vai tirgotājs rīkojas likumīgi?
Svarīgi, lai pirms preces iegādes tiktu sniegta pilnvērtīga un patiesa informācija par preci, tās cenu, atlaidēm utt. Vienlaikus komersantiem nav aizliegts piedāvāt atlaides, tai skaitā klienta karšu, lojalitātes programmu un citu atlaižu veidā.
Tā kā nav norādīta konkrēta reklāma (ko un kādā veidā piedāvā), tad nav iespējams sniegt komentāru, vai attiecīgajā gadījumā viss ir atbilstoši. Vienīgais, kas šķiet nekorekti, ir norāde uz nepieciešamību iegādāties bezmaksas klienta karti. Ja par to jāmaksā, tad to piedāvāt kā bezmaksas produktu (preci, pakalpojumu) nedrīkst. Citādi minētais piemērs raksturo ikdienišķu tirgus situāciju, kurā darbojas lojalitātes programma.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!