E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 19456
Lasīšanai: 2 minūtes

PTAC aicina sekot līdzi informācijai

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
01. martā, 2020
Inese

Labdien! Rakstu sakarā ar šo e-konsultāciju un PTAC atbildi uz to. No PTAC atbildes nav saprotams, kas PTAC ieskatā ir nenotikušā koncerta organizētājs, pie kura ir jāvēršas. Kuram ir jāatdod nauda? Bieži vien koncertus organizē ārvalstu kompānija, piemēram, 5. decembrī nenotika Iglesiasa koncerts: man ir biļetes, kas pirktas “Biļešu servisā” par 163,50 eiro, bet organizētāji atrodas Bulgārijā. Iepriekš PTAC skaidroja, ka jāvēršas “Biļešu servisā” un Valsts policijā, un ja iespējams, arī pie organizētāja Bulgārijā. Tā arī izdarīju: Valsts policija ierosināja krimināllietu, kuru izmeklēs, cik zinu, vismaz pusgadu. Kādu atbildību uzņemas biļešu tirgotājs, šajā gadījumā “Biļešu serviss”, par to, ka koncerts nenotika un cilvēki, kas iegādājās biļetes, joprojām nav atguvuši naudu? Kā tas nākas, ka jau gadu neatdod naudu par vienu koncertu, bet “Biļešu serviss” tikai turpina strādāt? Paldies par atbildi!

A
atbild:
23. martā, 2020

PTAC ir aicinājis SIA “Biļešu serviss” nekavējoties uzsākt biļešu naudas atmaksu patērētājiem. Vienlaikus PTAC informē, ka saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu turpina izvērtēt uzņēmumu īstenoto komercpraksi, arī vilcināšanos izmaksāt naudu un komunikāciju ar patērētājiem. Ja lietas ietvaros tiks pieņems lēmums, tas tiks publicēts PTAC mājaslapā. Līdz ar to aicinām Jūs sekot līdzi jaunākajai informācijai.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas