Labdien! Rakstu sakarā ar šo e-konsultāciju un PTAC atbildi uz to. No PTAC atbildes nav saprotams, kas PTAC ieskatā ir nenotikušā koncerta organizētājs, pie kura ir jāvēršas. Kuram ir jāatdod nauda? Bieži vien koncertus organizē ārvalstu kompānija, piemēram, 5. decembrī nenotika Iglesiasa koncerts: man ir biļetes, kas pirktas “Biļešu servisā” par 163,50 eiro, bet organizētāji atrodas Bulgārijā. Iepriekš PTAC skaidroja, ka jāvēršas “Biļešu servisā” un Valsts policijā, un ja iespējams, arī pie organizētāja Bulgārijā. Tā arī izdarīju: Valsts policija ierosināja krimināllietu, kuru izmeklēs, cik zinu, vismaz pusgadu. Kādu atbildību uzņemas biļešu tirgotājs, šajā gadījumā “Biļešu serviss”, par to, ka koncerts nenotika un cilvēki, kas iegādājās biļetes, joprojām nav atguvuši naudu? Kā tas nākas, ka jau gadu neatdod naudu par vienu koncertu, bet “Biļešu serviss” tikai turpina strādāt? Paldies par atbildi!
PTAC ir aicinājis SIA “Biļešu serviss” nekavējoties uzsākt biļešu naudas atmaksu patērētājiem. Vienlaikus PTAC informē, ka saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu turpina izvērtēt uzņēmumu īstenoto komercpraksi, arī vilcināšanos izmaksāt naudu un komunikāciju ar patērētājiem. Ja lietas ietvaros tiks pieņems lēmums, tas tiks publicēts PTAC mājaslapā. Līdz ar to aicinām Jūs sekot līdzi jaunākajai informācijai.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 200 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!