Ja labo pārbaudes darba atzīmi un skolēns izlabotajā pārbaudes darbā saņem zemāku atzīmi, vai skolotājam ir tiesības ielikt zemāko atzīmi iepriekšējā atzīmes vietā? Piemēram, ja es dabūju 5 un eju izlabot vērtējumu, bet izlaboju to uz 4, vai skolotājs var 5 vietā ielikt 4?
Tā kā ikviena skola un tās skolotāji ir patstāvīgi un reizē atbildīgi par savu darbību, vispirms ir nepieciešams iepazīties ar skolā noteikto skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtību un detalizētāk: skolotāja mācību priekšmetā noteiktajiem mācību sasniegumu vērtēšanas nosacījumiem. Skolēna vērtējumam izšķiroties, lielāka nozīme var tikt piešķirta gan pēdējam iegūtajam vērtējumam, gan var tikt ņemti vērā abi iegūtie vērtējumi, vai arī skolēnam var tikt dota iespēja vēl vienu reizi apliecināt un demonstrēt savu sniegumu. Ņemot vērā minēto, aicinām skolēna mācību sasniegumu vērtēšanas jautājumu vispirms pārrunāt ar skolotāju un nepieciešamības gadījumā arī ar skolas direktora vietnieku vai direktoru. Ja direktora sniegtā atbilde neapmierina vai risinājumu neizdodas atrast, aicinām vērsties pie pašvaldības izglītības speciālista (pašvaldības izglītības pārvaldes) un lūgt iesaistīties konkrētā jautājuma izskatīšanā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!