E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 20346
Lasīšanai: 2 minūtes

Vai var atcelt rezervāciju, ja pakalpojuma sniedzējs nav ievērojis noteikumus

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
07. jūnijā, 2020
Solvita

Esmu veikusi naktsmītnes rezervāciju vietnē booking.com, rezervācijas noteikumos minēts, ka uzreiz tiks ieturēta 50% priekšapmaksa, bet pārējie 50% tiks ieturēti 7 dienas pirms ierašanās, kā arī atcelšanas gadījumā būs jāmaksā 50% no darījuma summas. Apstiprinot rezervāciju, no kartes tika ieturēta summa pilnā apmērā jeb 100%, nevis 50%, kā bija minēts noteikumos. Vai ir iespēja pieprasīt pilnu atmaksu, atsakoties no saistībām, ja tika pārkāpti šie rezervācijas noteikumi jau no paša sākuma?

A
atbild:
12. jūnijā, 2020
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Evija Lene, Patērētāju komunikācijas un informēšanas daļas vecākā konsultante

Vispārīgs noteikums attiecībā uz līgumiem par izmitināšanu viesnīcā noteic, ka atteikuma tiesības netiek piemērotas. Tomēr, nākot pretī klientiem, daudzi pakalpojuma sniedzēji savos noteikumos paredz patērētājiem iespēju atteikties no noslēgtā izmitināšanas pakalpojuma līguma un atcelt veikto rezervāciju.

Tādējādi, ja saskaņā ar booking.com un/vai konkrētās viesnīcas noteikumiem veikto rezervāciju ir iespējams atcelt, tad šajā gadījumā patērētājai ir tiesības to atcelt. Savukārt attiecībā uz rezervācijām, kuras nav atceļamas, pakalpojuma sniedzējs var piemērot atcelšanas maksu, piemēram, noteiktas procentuālās daļas vai pilnas rezervācijas maksas apmērā.

Aicinām patērētāju vērsties pie booking.com, izstāstīt konkrēto situāciju un, iespējams, vienoties par labāko risinājumu šajā situācijā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas