Labdien, šodien saņemu īsziņu no e-parads.lv ar šādu tekstu: "CREDITREFORM atgādina, ka šodien iestājas Jums dotais Vidzemes slimnīcas parāda apmaksas termiņš.T.67501390". Piezvanot uzzināju, ka šī ziņa tika sūtīta kādam Vilnim, kuru es nemaz nepazīstu un kurš ir norādījis šo manu mobilā tālruņa numuru kā savējo. Jautājums: vai pirms sūtot šāda tipa atgādinājumus par parādiem, vispirms nevajadzētu noskaidrot, kaut arī piezvanot, vai persona, kurai sūta ziņu, ir tā īsta? Šāda e-parads.lv rīcība mani ļoti satrauca un sarūgtināja. Vai kādu dienu tās kļūdas dēļ mēs nenonāksim parādnieku sarakstos un nesabojāsim savu finanšu vēsturi?
Atbildot uz Jūsu jautājumu, SIA „Creditreform” Latvijā vēlas norādīt, ka parādu ārpustiesas atgūšanas procesā, atbilstoši Parādu ārpustiesas atgūšanas likuma prasībām, ar parādnieku primāri sazinās, izmantojot saziņas līdzekļus un kontaktinformāciju, kas norādīta kreditora un parādnieka noslēgtajā tiesiskajā darījumā. „Creditreform” diemžēl nevar sniegt komentāru par anonīmu situāciju, kurā nav iespējams identificēt konkrētu parāda atgūšanas lietu, tai skaitā pārbaudīt LV portāla lasītāja sniegto informāciju.
Jebkurā gadījumā šādās vai līdzīgās situācijās, ja persona ir saņēmusi paziņojumu, kas nav attiecināms uz konkrēto personu, aicinām vērsties pie „Creditreform”, lai konstruktīvi un ātri būtu iespējams fiksēt kļūdainu vai citu personu prettiesiski sniegtu kontaktinformāciju.
Attiecībā uz parādvēstures datubāzi „Creditreform” vēlas norādīt, ka informācijas iekļaušana tajā var notikt tikai, ievērojot Parādu ārpustiesas atgūšanas likumā noteiktās prasības, kas nepieļauj, ka parādvēstures datubāzē varētu tikt iekļauta informācija par personu, kas nav pats parādnieks.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!