E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 27352
Lasīšanai: 1 minūte

Ja ir strīda situācija ar interneta veikalu

J
jautā:
15. septembrī, 2022
Roberts

Sveiki! Esmu apkrāpts interneta vietnē Alibaba.com. Konkrētais pārdevējs it kā ir no ASV, taču naudu sūtīju caur Western Union uz Meksiku kaut kādam meksikānim vai spānim, spriežot pēc vārda un uzvārda. Kā rīkoties šajā situācijā, lai rastu vismaz kaut kādu risinājumu? Pašreiz notiek komunikācija ar vietni Alibaba.com. Pēc viņu teiktā noprotams, ka nav lielu cerību uz līdzekļu atgūšanu. Jau iepriekš pateicos par sniegto atbildi!

A
atbild:
16. septembrī, 2022
Inese Helmane
LV portāls

Šajā gadījumā Jums būtu jāvēršas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, zvanot uz kādu no konsultatīvajiem tālruņiem: 65452554, 688056551, 68806553, 68806550, 68806549.

Darba laiks: pirmdien–ceturtdien no plkst. 8.15 līdz 17.00, piektdien no plkst. 8.15 līdz 15.45.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU