Sveiki! Esmu apkrāpts interneta vietnē Alibaba.com. Konkrētais pārdevējs it kā ir no ASV, taču naudu sūtīju caur Western Union uz Meksiku kaut kādam meksikānim vai spānim, spriežot pēc vārda un uzvārda. Kā rīkoties šajā situācijā, lai rastu vismaz kaut kādu risinājumu? Pašreiz notiek komunikācija ar vietni Alibaba.com. Pēc viņu teiktā noprotams, ka nav lielu cerību uz līdzekļu atgūšanu. Jau iepriekš pateicos par sniegto atbildi!
Šajā gadījumā Jums būtu jāvēršas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, zvanot uz kādu no konsultatīvajiem tālruņiem: 65452554, 688056551, 68806553, 68806550, 68806549.
Darba laiks: pirmdien–ceturtdien no plkst. 8.15 līdz 17.00, piektdien no plkst. 8.15 līdz 15.45.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 200 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!