“Biļešu servisā” iegādājāmies biļetes uz “Didula” koncertu 28. martā. Kopumā samaksājām ap 200 eiro par četrām biļetēm, kuras tika nopirktas mājaslapā 28.12.18. Trīs dienas pirms koncerta, 25. martā, atnāca e-pasts, ka koncerts tiek atcelts, un bija aicinājums aizpildīt naudas atdošanas veidlapu, kas tika izdarīts 29. martā “Biļešu servisa” kasē Kongresu namā. Nauda joprojām nav atmaksāta. Esmu vairākkārt rakstījusi e-pastus “Biļešu servisam”, un sākumā tika teikts, ka naudu atmaksās 10 dienu laikā, tātad aprīlī, bet jau ir decembra vidus un neticu, ka kompānijai ir grūti atdot manis pašas samaksāto naudu. Kompānija aizbildinās, ka mums pašiem ir jāsazinās ar organizatoriem, bet kādēļ? Naudu taču pārskaitīju “Biļešu servisam”. Divas reizes esmu vērsusies arī PTAC: vienreiz par “Biļešu servisu” un otrreiz par koncerta organizētāju (to ieteica darīt PTAC, atbildot uz manu iesniegumu). Liels lūgums palīdzēt tikt galā ar šo situāciju un atgūt līdzekļus par nenotikušo koncertu. Diemžēl nav fiziski iespējams visur tikt ar mazu bērnu, bet arī negribas pazaudēt tik lielu naudu. Paldies!
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30. pantā noteikto kārtību, ja pakalpojuma sniedzējs nav izpildījis pienākumu sniegt pakalpojumu noteiktajā termiņā, par kuru ir bijusi vienošanās ar patērētāju, vai šā panta ceturtajā daļā noteiktajā termiņā vai sniedz pakalpojumu tikai daļēji, patērētājs pieprasa, lai pakalpojuma sniedzējs sniedz pakalpojumu apstākļiem atbilstošā papildu termiņā. Ja pakalpojuma sniedzējs papildu termiņā pakalpojumu nesniedz, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma. Patērētājam ir jāvēršas pie pakalpojuma sniedzēja (organizētāja) ar rakstveida iesniegumu, tam pievienojot maksājumu apliecinoša dokumenta izdruku par līguma laušanu un naudas atmaksu, iesniegums jānosūta uz organizētāja juridisko adresi (sev saglabājot iesnieguma otro eks. un pasta kvīti par nosūtīšanu). Ja pakalpojuma sniedzējs bez nepamatotas kavēšanās neatmaksā par pakalpojumu samaksāto naudas summu, strīda risināšanai patērētājam ir tiesības vērsties PTAC vai vispārējās jurisdikcijas tiesā.
Rakstisks iesniegums (ar dokumentu kopijām/izdrukām) PTAC iesniedzams personīgi Brīvības ielā 55, Rīgā, 222. kab., katru darbdienu no 08.15 līdz 17.00 (piektdienās no 08.15 līdz 15.45), pārtraukums no 12.30 līdz 13.00, vai nosūtot pa pastu vēstules veidā uz adresi: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010. Savukārt, ja ir drošs elektroniskais paraksts, kas satur laika zīmogu, iesniegumu var nosūtīt uz e-pastu: pasts@ptac.gov.lv. Tāpat arī iespējams izmantot portāla www.latvija.lv e-pakalpojumus. Ja pasākuma organizators nav atmaksājis par biļetēm samaksāto naudu, patērētājs var vērsties arī Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, kas ir neatkarīga koleģiāla lēmējinstitūcija (ārpus tiesas strīdu risināšanas veids), kurš, pamatojoties uz patērētāja iesniegumu, risina strīdu starp patērētāju un pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!