Esmu nopirkusi internetveikalā kameru. Pēc kāda laika parādījās problēma. Veikals ļoti laipni pieņēma uz garantijas remontu. Tagad atkal tā pati problēma. Gribēju sazināties ar veikalu, bet mājaslapa vairs neeksistē, uz e-pastu vēstuli aizsūtīt nevar, telefons nestrādā. Tātad veikals ir likvidēts. Kur vērsties, lai saņemtu garantijas remontu? Paldies!
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu jums ir tiesības divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma trūkumiem.
Līgumā ir noteikts, kur un kā ir paredzēts garantijas remonts. Jūsu situācijā ieteiktu ar visiem dokumentiem vērsties pie kvalificēta jurista vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Iestādes kontaktinformācija ir pieejama šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 200 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!