E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 29029
Lasīšanai: 1 minūte

Prece un garantijas remonts

Publicēts pirms gada. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
01. aprīlī, 2023
Jeļizaveta

Esmu nopirkusi internetveikalā kameru. Pēc kāda laika parādījās problēma. Veikals ļoti laipni pieņēma uz garantijas remontu. Tagad atkal tā pati problēma. Gribēju sazināties ar veikalu, bet mājaslapa vairs neeksistē, uz e-pastu vēstuli aizsūtīt nevar, telefons nestrādā. Tātad veikals ir likvidēts. Kur vērsties, lai saņemtu garantijas remontu? Paldies!

A
atbild:
04. aprīlī, 2023
Inese Helmane
LV portāls

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu jums ir tiesības divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma trūkumiem.

Līgumā ir noteikts, kur un kā ir paredzēts garantijas remonts. Jūsu situācijā ieteiktu ar visiem dokumentiem vērsties  pie kvalificēta jurista vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Iestādes kontaktinformācija ir pieejama šeit.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas