Labdien! Ja es publicēju aprakstu par kādu preci, kuru esmu iegādājies, vai tā ir jānorāda kā reklāma, ja nesaņemu nekāda veida atlīdzību vai dāvinājumu?
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. Reklāmas sniegšanā, izplatīšanā, izgatavošanā jāievēro reklāmai izvirzītās vispārīgās un speciālās (t. sk. noteiktā darbības jomā pastāvošās) prasības. Reklāmu reglamentējošais normatīvais akts ir Reklāmas likums, kas paredz reklāmas pamatprincipus, proti:
Tā kā uzdotais jautājums ir neskaidrs un vispārīgs, tomēr, iespējams, skar ietekmētājiem (influenceriem) aktuālo jautājumu par tīkla mārketingu un preču izplatīšanu sociālo mediju vietnēs, šajā kontekstā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir sagatavojis informāciju par prasībām, kas jāievēro satura veidotājiem attiecībā uz preču un pakalpojumu reklamēšanu vai tai pielīdzināmu saziņu. Detalizētāka informācija ir pieejama šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!