Labdien! 13. maijā nosūtīju uz policiju sūdzību par kriminālprocesa novilcināšanu ar lūgumu 1) atjaunot aktīvo fāzi izmeklēšanas darbībām šajā kriminālprocesā, 2) atzīt mani par cietušo, 3) pārkvalificēt noziedzīgo nodarījumu pēc Krimināllikuma 177. panta otrās daļas un 195. panta otrās daļas, 4) saukt pie atbildības Valsts policijas amatpersonas, kas pieļāvušas neatļautu kriminālprocesa novilcināšanu piecu gadu garumā, nenoskaidrojot un nesākot kriminālvajāšanu pret vainīgajām personām. Lūdzu Valsts policijai sazināties uz norādīto e-pastu. Tagad jau ir 27. jūnijs un nekādu atbildi Valsts policija nav sniegusi. Cik ilgā laikā viņiem jāsniedz atbilde, un ko darīt tālāk, ja viņi laikus neatbild uz sūdzību?
Sūdzības par amatpersonu rīcību izskatāmas Kriminālprocesa likuma 343. pantā noteiktajā termiņā – sūdzības, kurām šajā likumā nav paredzēti citi izskatīšanas termiņi, izskata 10 dienu laikā pēc to saņemšanas, bet gadījumos, kad sūdzības pārbaudei nepieciešams iegūt papildu materiālus vai veikt citus pasākumus, pieļaujama sūdzības izskatīšana 30 dienu laikā, paziņojot par to sūdzības iesniedzējam.
Vienlaikus jāņem vērā, ka Kriminālprocesa likuma 337. panta otrajā daļā ir noteikts, kuras amatpersonas ir tiesīgas izskatīt konkrēto sūdzību pilnībā vai kādā daļā, līdz ar to termiņi skaitāmi no dienas, kad sūdzību izskatīšanai pilnībā vai kādā daļā saņēmusi piekritīgā amatpersona.
Ja atbilde netiek saņemta vēl ilgākā termiņā, apsverama iesēja iesniegt jaunu sūdzību attiecīgi amatā augstākai amatpersonai.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!