Labdien! Ir izveidojusies šāda situācija: 2016. gada 28. novembrī būvvaldē tika akceptēta un izsniegta apliecinājuma karte vienkāršotajai renovācijai (vannas istabas pārplānošana dzīvoklī) ar ieceres realizācijas termiņu līdz 28.11.2018. 2018. gada 28. jūnijā remonta darbi dzīvoklī tika pabeigti, par ko veikta atzīme apliecinājuma kartē, ka arī tika norādīts, ka tie atbilst nepieciešamajām tehniskajām prāsībām. 2019. gada sākuma VUGD konstatēja, ka remonta darbu laikā tika pieļautas kļūdas (netika ievērotas prasības skaņas izolācijai). 2019. gada 12. jūlijā trūkumi tika novērsti. Trūkumu novēršanas laikā klāt bija pārstāvis no būvvaldes. Vai man bija tiesības 2019. gada 12. jūlijā novērst konstatētos trūkumus, ja apliecinājuma karte vienkāršotajai renovācijai bija derīga līdz 28.11.2018.? Vai tomēr, lai novērstu trūkumus, man vajadzēja saņemt jaunu apliecinājuma karti?
Lai varētu atbildēt uz šo jautājumu, ir jāzina konkrēti lietas apstākļi (apliecinājuma kartes numurs, VUGD atzinums, iespējams, būvvaldes atzinums par trūkumu novēršanu). Iesaku pēc ārkārtējās situācijas beigām personai atnākt uz būvvaldi, paņemot līdzi visu pieejamo dokumentāciju.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!