Labdien! Kādai jābūt garantijai par darbiem, kurus veic autoserviss (virsbūves remonts, krāsošana, ejošas daļas remonts un citi)? Kādus dokumentus varu pieprasīt?
Lai korekti atbildētu uz šādu jautājumu, būtu jāzina, vai automašīna ir jauna un tai ir rūpnīcas garantija vai tā ir lietota. Pieņemot, ka mašīna ir lietota un pieder fiziskai personai, svarīgi, lai visi darbi servisā tiktu dokumentēti, – ir jābūt pierādāmam defektam, ar kādu automobilis ir servisā pieņemts, visiem auto datiem: reģistrācijas numuram, nobraukumam, no kā auto pieņemts, datums u. c. Kad automašīnai ir veikts pakalpojums, dokumentācijā ir jābūt darījumu apliecinošam dokumentam un paveikto darbu tāmei, kurā minētas remonta izmaksas un nomainīto detaļu numuri. Visiem maksājumiem jābūt dokumentētiem.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs uzsver svarīgāko, izmantojot autoservisa pakalpojumus:
Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/lietu, vai arī, ja precei dota garantija, – visā garantijā norādītajā termiņā.
Jāakcentē, ka prasījuma tiesības klientam ir tikai uz konkrēti veiktiem darbiem un konkrēti nomainītām rezerves daļām autoservisā.
LV portāla publikācijā “Klienta tiesības autoservisā” var sīkāk iepazīties ar visām niansēm, kas svarīgas, remontējot autoservisā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!