Par Darba likuma 35. pantu. Pases kopijas darbavieta nedrīkst lūgt iesniegt. Taču, ja šādas kopijas ir tikušas ievāktas gadiem, ko ar tām iesākt? Atdot darbiniekiem vai iznīcināt ar aktu? Ko iesākt gadījumā, ja darbinieks lūdz šo kopiju paturēt? Kā ar izglītību apliecinošiem dokumentiem? Ja neievāc kopijas, kur ir jāatspoguļo informācija par iegūto izglītību un cik lielā apjomā? Ko iesākt ar valsts valodas apliecībām, vai var lūgt iesniegt to kopijas? Par personas lietu. Nevienā ārējā normatīvajā aktā nav atrunāti personas lietas iekārtošanas nosacījumi. Kurā iekšējā normatīvajā aktā vajadzētu šo jautājumu atrunāt? Vai ir vērts veidot personas lietu, ja tajā atrodas tikai personas kartiņa, iesniegtais CV un dažu rīkojumu kopijas. Visa nepieciešamā informācija atrodas kartiņā vai personāla uzskaites sistēmā, bet pases kopiju un izglītības dokumentu kopiju, t.sk. arī sertifikātus neievācam, savukārt darba līgumi un amatu apraksti atrodas atsevišķās lietās. Kādiem dokumentiem jāatrodas personas lietā un kāda būtu secība? Par amata aprakstu uzskaitījumu. Vai amata apraksts kā pārvaldes dokuments būtu jāsagatavo uz veidlapas un jāreģistrē? Vai amata aprakstu var noformēt kā darba līguma pielikumu? Vai pietiek tikai ar to, ka amata apraksts ir apstiprināts ar rīkojumu un nekāda papildu reģistrēšana nav nepieciešama?
Portāls LV.LV gatavo atbildes uz jautājumiem par valsts pakalpojumiem un tiesisko regulējumu Latvijā: par personas tiesībām, pienākumiem, rīcībām, situācijām. Jūsu uzdotie jautājumi par personālvadības un lietvedībās tēmām nav regulēti normatīvajos aktos, tādēļ atbildes uz tiem Jums jāmeklē personālvadības kursos vai specializētos izdevumos.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!