Maldinošas komercreklāmas iespaidā patērētājs likumā noteiktajā kārtībā paraksta aizdevuma līgumu ar nosacījumu, ka aizdevums tiek ieskaitīts šā pārdevēja (komersanta) kontā, bet pirkuma priekšmetu neparaksta, jo atklāj, ka ir svarīgi maldināts. Komersants naudu aizdevējam neatmaksā. Kas jādara patērētājam, ja tiesa viņam pieprasa atdot aizdevējam naudu?
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 3. pants noteic, ka patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja:
Jūsu minētajā situācijā būtu nepieciešams iepazīties ar noslēgtā līguma nosacījumiem, to, kā izpaudās maldināšana, kā arī citiem būtiskiem apstākļiem (piemēram, kādēļ komersants neatdod naudu). Ja ir pārkāptas patērētāja tiesības, tad ir iespējams vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kura kompetencē ir izskatīt par patērētāju tiesību pārkāpumiem saņemtos patērētāju iesniegumus un palīdzēt patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem. Vienlaikus, ja strīda izskatīšana jau ir nonākusi tiesā, tad būtu ieteicams arī vērsties pie jurista vai zvērināta advokāta, kas varētu aizstāvēt jūsu intereses tiesā, tostarp nepieciešamības gadījumā – pārsūdzēt nelabvēlīgu tiesas spriedumu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!