Es iegādājos planšeti, kurai manās mājās nav iespējams izveidot interneta savienojumu, taču LMT veikalā pie pārdevējas viss darbojas lieliski. Faktiski šo planšeti es mājās nevaru lietot. Vai man ir tiesības atprasīt par planšeti samaksāto naudu, ja citam mājās esošajam datoram interneta savienojums darbojas kvalitatīvi?
Vēršam uzmanību, ka šajā atbildē sniegtā tiesību normu interpretācija ir informatīva. |
Jūsu minētajā situācijā vispirms būtu jāvērtē ar pārdevēju noslēgtā līguma noteikumi, tostarp tas, kādas ir jūsu tiesības atdot preci. Piemēram, ja līgumu slēdzāt attālināti kā distances līgumu, tad Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants paredz tiesības atteikties no pasūtījuma 14 dienu laikā. Vairāk par patērētāja tiesībām distances tirdzniecībā varat uzzināt šeit.
Ja prece ir iegādāta klātienē vai arī preces neatbilstība atklājas pēc distances līgumā minētā atgriešanas termiņa, tad atbilstoši PTAL 28. panta otrajai daļai patērētājs vispirms ir tiesīgs izvirzīt pārdevējam prasījumu par preces remontu vai maiņu. Ja tas neatrisina situāciju, tad atbilstoši 28. panta piektajai daļai patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs samērīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja:
Jūs varat vērsties ar iesniegumu pie pārdevēja, kuram 15 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas jāsniedz atbilde. Ja pārdevējs atbildi nesniedz vai rast risinājumu neizdodas, tad varat vērsties ar iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!