Labdien! Kā šobrīd, ārkārtējās situācijas laikā, dzīvokļu īpašnieku kopībai visefektīvāk pieņemt lēmumus? Sapulces šobrīd netiek rīkotas, bet vai aptaujas anketas (Dzīvokļu īpašuma likuma 20. pants) var tikt nosūtītas dzīvokļu īpašniekiem e-pastā (kas norādīts rēķinu sūtīšanai)? Vai mājas pārvaldnieks var veikt cita veida anketēšanu (izmantojot vietni visidati.lv vai “Google” platformu)? Kā veicināt iedzīvotājus piedalīties aptaujās, lai varētu tikt pieņemts kāds lēmums? Kā balsošanas sistēmu padarīt vieglāku un pieejamāku dzīvokļu īpašniekiem? Jo lielākoties iedzīvotāji neiesniedz šīs anketas.
Šobrīd ne tikai nav iespējams rīkot dzīvokļu īpašnieku kopsapulces, bet arī ir jāievēro piesardzība aptauju rīkošanā. Jā, viens no variantiem ir izmantot elektroniskos komunikācijas līdzekļus. Aptaujas jautājumus varētu izsūtīt e-pastā, lietotnē “Whatsapp”, specializētā aptauju rīkā vai citos veidos. Savukārt balsojumu iesniegt gan iesakām veidā, kas apliecina konkrētā dzīvokļa īpašnieka paša viedokli (piemēram, iesūtīt pa pastu vai ievietot speciālā pastkastītē). Protams, var izmantot arī citas platformas, bet galvenais, lai būtu iespējams kontrolēt, vai šos balsojumus iesniedz konkrētā dzīvokļa īpašnieks. Vairāki programmu izstrādātāji piedāvā šādus lēmumu pieņemšanas rīkus, bet, ja autentifikācija ar e-parakstu portālā latvija.lv ir bez maksas, tad par autentifikāciju internetbankā no banku puses tiek prasīta samaksa. Lielākajai daļai iedzīvotāju ir bankas konts, līdz ar to bezmaksas autentifikācija ar internetbankas starpniecību būtu ļoti veiksmīgs risinājums.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!