Vai dzīvokļa apsaimniekotājam ir pienākums nosūtīt pilno rēķinu (nevis aicinājumu pieslēgties savam portālam) uz e-pastu? Vai apsaimniekotājs ir izpildījis šo pienākumu, ja piedāvā klientam pilno rēķinu iegūt, tikai autentificējoties savā portālā? Līgumā šis jautājums nav atrunāts. Klients ceļ iebildumus un pieprasa ikmēneša pilno rēķinu (PDF datni) nosūtīt uz klienta e-pastu. Apsaimniekotājs ik mēnesi uz e-pastu nosūta paziņojumu par to, ka rēķins ir sagatavots un ir pieejams portālā, rēķina summu un numuru. Rēķina detaļas uz e-pastu nosūtītas netiek: lai atšifrētu summu, klientam ir jāautentificējas portālā.
Par kārtību, kādā dzīvokļu īpašnieki saņem rēķinu no pārvaldnieka, būtu jāvienojas apsaimniekošanas līgumā. Patlaban ir prakse, ka pārvaldnieks rēķinus nosūta uz dzīvokļu īpašnieku e-pastu. Taču, ņemot vērā Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasības, daudzi pakalpojumu sniedzēji ieviesuši sistēmu, ka rēķinu var apmaksāt tikai autorizējoties. Ja daudzdzīvokļu mājas pārvaldnieks nosūta paziņojumu, ka rēķins ir sagatavots un pieejams, autorizējoties konkrētā portālā, tad tas ir ļoti apsveicami no datu aizsardzības viedokļa.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!