Labdien! Darbā ir nepatīkama situācija – kolēģis bez iemesla nenormāli kliedz pa telefonu katru reizi, kad zvana, kā arī atļaujas saukt citus kolēģus par “debiliem”. Visi baidās viņam kaut ko pateikt. Vai ir tāds likums, kurš paredz kaut kādas etiķetes ievērošanu darbavietā, jo pēc šādu monologu noklausīšanās ļoti grūti saņemties, koncentrēties, darbs arī bez tā ir diezgan stresains.
Paldies jau iepriekš!
Vispārēji darba kārtību uzņēmumā nosaka:
Viena no uzņēmuma Darba kārtības noteikumu sadaļām saskaņā ar Darba likuma 54.un 55. pantu ir par darbinieku uzvedības noteikumiem un citiem noteikumiem, kas attiecas uz darba kārtību un savstarpējo kultūru uzņēmumā.
Ja pārējiem darbiniekiem ir nepieņemams kāda kolēģa uzvedības stils, kas ikdienā atkārtojas, par situāciju noteikti ir jāinformē darba devējs vai tiešais vadītājs. Darbiniekiem nav darbavietā jāizjūt mobings. Savukārt darba devēja ( tiešā vadītāja) pienākums ir nodrošināt darbam normālus apstākļus, kā arī risināt problēmsituācijas.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!