Mūsu daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā ir problēmas ar ūdens spiedienu. Atverot ūdens krānu, ūdens knapi tek. To apliecina arī kaimiņi. Nav iespējams ne nomazgāties, ne nomazgāt traukus, ne nodrošināt cilvēcīgus dzīves apstākļus. Caurules ir tīras, bet nav spiediena. Apsaimniekotājs nav ieinteresēts kaut ko lietas labā darīt. Pie kā jāvēršas, lai visai mājai tiktu pievadīts normāla spiediena ūdens?
Ja problēmas ar spiedienu iekšējā ūdensvadā ir konstatētas visā dzīvojamā mājā, tad sākotnēji jāvēršas pie nama pārvaldnieka (apsaimniekotāja), reģistrējot pieteikumu telefoniski vai rakstveidā un lūdzot veikt ūdens spiediena pārbaudi.
Ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu nodrošināšana dzīvojamās mājās ir viena no obligāti veicamajām pārvaldīšanas darbībām, un par to atbildība ir konkrētās dzīvojamās mājas pārvaldniekam (apsaimniekotājam).
Citiem vārdiem sakot, nama pārvaldnieks (apsaimniekotājs) ir atbildīgs par iekšējo ūdensapgādes tīklu līdz dzīvokļa ievadam (koplietošanas inženiertīkliem). Minēto nosaka Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likuma regulējums.
Ja situācija pēc iekšējā ūdensvada spiediena pārbaudes nemainās un pārvaldnieks (apsaimniekotājs) to apstiprina, jāvēršas ar iesniegumu pie uzņēmuma, kas jūsu pašvaldībā nodrošina ūdensapgādi, lūdzot pārbaudīt ūdens spiedienu pie ievada dzīvojamā mājā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!