Labdien! Strādāju pašvaldības izglītības iestādē. Esmu vienojusies ar darba devēju, ka algu sadala divas reizes mēnesī – avansu 35% un pārējo algā. Divas dienas janvārī (3. un 4. datumu) izmantoju kārtējam atvaļinājumam. Tāpēc man 21. janvārī neizmaksāja avansu. Vai tas ir likumīgi?
Darba samaksas izmaksas kārtību regulē Darba likuma 69. pants. Tas paredz, ka:
No iepriekš minētā izriet, ka darba samaksas izmaksas laikam (laikiem) jābūt noteiktam darba līgumā.
Tātad, ja darba līgumā ir noteikts, ka darba samaksu izmaksā divas reizes mēnesī, jums ir tiesības prasīt darba devējam norādīt iemeslu darba samaksas izmaksas kavējumam.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!