Labdien! Kādai informācijai no mājas lietas par daudzdzīvokļu dzīvojamo māju jābūt norādītai Būvniecības informācijas sistēmā? Vai tas ir obligāti, vai arī mājas lieta joprojām varētu būt tikai papīra formātā? Es, dzīvokļa īpašnieks, rēķinos redzu, ka ir iztērēta uzkrājuma fonda nauda, jāmaksā par papildu pozīcijām. Pārbaudīju informāciju Būvniecības informācijas sistēmā, bet mājas lietā bis.gov.lv nav pievienots neviens e-dokuments.
No 2023. gada 1. marta Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) obligāti ir elektroniski jākārto mājas lietas visās daudzdzīvokļu dzīvojamajās mājās, kurās ir vairāk nekā trīs dzīvokļi. Dokumentus un informāciju, kas izveidoti līdz 2023. gada 28. februārim, BIS var pievienot pēc mājas lietas kārtotāja ieskatiem.
Šādi grozījumi Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumā stājās spēkā 2022. gada 3. maijā. Taču, lai pielāgotos jaunajām prasībām, tika paredzēts pārejas periods līdz 2023. gada 1. martam.
Mājas lietas saturs, tajā iekļaujamie dokumenti vai dati ir noteikti Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likuma 8. panta trešajā daļā, un tie ir:
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!