Vai Latvijā ir patērētāja tiesību likums, kurā ir minēts, ka, ja esmu iegādājusies lietu tiešsaistē par vienu cenu un ja pārdevējs pēc tam zvana un saka, ka viņiem mājaslapā ir notikusi kļūda, turklāt maksājums jau ir noticis un ir saņemts automātisks apstiprinājums e-pastā, varu iegūt preci par sākotnējo cenu? Vai es varu prasīt šo preci par cenu, kas norādīta mājaslapā?
Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka galvenās patērētāju tiesības un pakalpojuma sniedzēju pienākumus. Uz tā pamata ir izdoti Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kas detalizēti paredz patērētāja tiesības, iepērkoties internetā.
Otrs šīs jomas pamatlikums ir Negodīgas komercprakses aizlieguma likums, kas nosaka vispārīgos aizliegumus pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja darbībās. Patērētājam ir tiesības iegādāties līguma noteikumiem atbilstošas preces.
Pārdevējs un pakalpojuma sniedzējs ir atbildīgs par jebkuru preces iegādes dienā eksistējošu neatbilstību, savā mājaslapā norāda Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC).
Jums vajadzētu vienoties ar pārdevēju par preces iegādes cenu. Ja tas neizdodas, varat vērsties PTAC, kas izskata patērētāju sūdzības.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!