E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 27906
Lasīšanai: 2 minūtes

Preces iegādes cena

J
jautā:
18. novembrī, 2022
Jūlija

Vai Latvijā ir patērētāja tiesību likums, kurā ir minēts, ka, ja esmu iegādājusies lietu tiešsaistē par vienu cenu un ja pārdevējs pēc tam zvana un saka, ka viņiem mājaslapā ir notikusi kļūda, turklāt maksājums jau ir noticis un ir saņemts automātisks apstiprinājums e-pastā, varu iegūt preci par sākotnējo cenu? Vai es varu prasīt šo preci par cenu, kas norādīta mājaslapā?

A
atbild:
22. novembrī, 2022
Inese Helmane
LV portāls

Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka galvenās patērētāju tiesības un pakalpojuma sniedzēju pienākumus. Uz tā pamata ir izdoti Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kas detalizēti paredz patērētāja tiesības, iepērkoties internetā.

Otrs šīs jomas pamatlikums ir Negodīgas komercprakses aizlieguma likums, kas nosaka vispārīgos aizliegumus pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja darbībās. Patērētājam ir tiesības iegādāties līguma noteikumiem atbilstošas preces.

Pārdevējs un pakalpojuma sniedzējs ir atbildīgs par jebkuru preces iegādes dienā eksistējošu neatbilstību, savā mājaslapā norāda Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC).

Jums vajadzētu vienoties ar pārdevēju par preces iegādes cenu. Ja tas neizdodas, varat vērsties PTAC, kas izskata patērētāju sūdzības.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 196 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU