Kā saņemt e-parakstu, ja esmu ārzemēs (Vācija), bet ir nepieciešamība parakstīt dokumentus?
Ja persona atrodas ārvalstīs un viņai ir izsniegta elektroniskās identifikācijas karte (ID karte), tad persona var izmantot Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) nodrošināto elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, lietojot ID karti. Plašāk par šo pakalpojumu lasiet LVRTC mājaslapā. Lai izmantotu šo opciju, jums būs nepieciešams ID kartes lasītājs un programmatūra, kas ļauj izmantot drošu elektronisko parakstu, kā arī jūsu rīcībā ir jābūt autorizācijas identifikatoriem (PIN kodiem), kas tika izsniegti jums kopā ar ID karti.
Ja šī opcija realizējas veiksmīgi, tad jūs varat noslēgt līgumu (distancēti, izmantojot ID karti) ar LVRTC par “E-paraksts Mobile” izmantošanu, tādējādi varēsiet parakstīt dokumentus arī savā mobilajā lietotnē.
Savukārt, ja jums nav izsniegta ID karte vai šīs kartes nav jūsu rīcībā, tad jums nebūs iespējas elektroniski parakstīt dokumentus un slēgt līgumu par “E-paraksts Mobile” izmantošanu, atrodoties ārvalstīs.
Plašāku informāciju par e-parakstu jūs varat saņemt LVRTC mājaslapā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!