E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 17393
Lasīšanai: 2 minūtes

Kā atgūt veselības apdrošināšanas iemaksas

J
jautā:
02. jūlijā, 2019
Marina Serpova

Kā atgūt veselības apdrošināšanas iemaksas? Esmu iemaksājusi 206,40 eiro.

A
atbild:
03. jūlijā, 2019
Edīte Brikmane
LV portāls

Ja vaicājat par veselības apdrošināšanas iemaksām, kuras iedzīvotāji varēja brīvprātīgi veikt līdz šī gada 1. jūlijam, grozījumi Veselības aprūpes finansēšanas likumā paredz, ka Nacionālais veselības dienests (NVD) tās atmaksās atpakaļ līdz šī gada beigām.

Tiem iedzīvotājiem, kuri brīvprātīgās veselības apdrošināšanas iemaksas veica ar pārskaitījumu no sava bankas norēķinu konta, nekas papildus nav jādara, jo atmaksa tiks veikta automātiski uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikts maksājums.

Savukārt tiem iedzīvotājiem, kuri brīvprātīgās veselības iemaksas veikuši klātienē, piemēram, pastā vai Nacionālā veselības dienesta Klientu apkalpošanas centrā, lai atgūtu naudu, ir jāvēršas ar iesniegumu Nacionālajā veselības dienestā, norādot savu vārdu, uzvārdu, personas kodu un konta numuru, uz kuru veikt atmaksu.

Brīvā formā rakstītu iesniegumu NVD var iesniegt dažādos veidos.

1. Klātienē – personīgi ierodoties NVD:

Klientu apkalpošanas centrā – Cēsu ielā 31/k3, 3. stāvā (6. ieejā), Rīgā, LV-1012;

Zemgales nodaļā – Zemgales prospektā 3, Jelgavā, LV-3001;

Latgales nodaļā – Saules ielā 5, Daugavpilī, LV-5401;

Kurzemes nodaļā – Pilsētas laukumā 4, 3. stāvā, Kuldīgā, LV-3301;

Vidzemes nodaļā – Pils ielā 6, Smiltenē, LV-4729.

Informācija par NVD Klientu apkalpošanas centra un reģionālo nodaļu darba laiku pieejama NVD mājaslapā.

2. Pa pastu – nosūtot iesniegumu uz adresi: Nacionālais veselības dienests, Cēsu iela 31/k3, Rīga, LV-1012.

3. Elektroniski – ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu nosūtot uz e-pastu nvd@vmnvd.gov.lv.

4. Portālā latvija.lv – izmantojot portāla piedāvāto e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei”.

Papildu jautājumu gadījumā Nacionālais veselības dienests aicina sazināties ar Klientu apkalpošanas centru, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80001234 (darba dienās plkst. 8.30–17.00).

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU