E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 16194
Lasīšanai: 2 minūtes

Patērētāju tiesības pārrobežu strīdu gadījumā

J
jautā:
01. februārī, 2019
Armands

Labdien! Iepirkos tīmekļvietnē ebay.de par 100 eiro. Naudu pārskaitīju, bet preci nesaņēmu. Pārdevējs apgalvo, ka izsūtījis ar “DHL”, un pat uzrāda kaut kādu “tracking” numuru, bet neviens neko pēc tāda numura nevar atrast. “Ebay” vietnes administrators paziņo, ka pārdevējam taisnība un ka lieta slēgta. Tikai man ne naudas, ne preces. Ko man iesākt šādā situācijā?

A
atbild:
11. februārī, 2019

Izklāstītās problēmas kontekstā Jums ir tiesības vērsties Eiropas patērētāju informēšanas centrā (kontaktinformācija atrodama centra mājaslapā) ar atbilstošu iesniegumu, norādot lietas faktiskos apstākļus. Iesniegumam jāpievieno Jūsu apgalvojumu pamatojoši dokumenti.

Eiropas patērētāju informēšanas centra kompetencē ir izskatīt patērētāju sūdzības par distances līgumiem, kas noslēgti starp ES dalībvalsti, Norvēģijas Karalisti un Islandes Republiku.

Minētais jautājums plašāk apskatīts LV portāla rakstā Negodīgs tirgotājs ārzemēs. Kā aizstāvēt savas tiesības?.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 42 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU