Labdien! Iepirkos tīmekļvietnē ebay.de par 100 eiro. Naudu pārskaitīju, bet preci nesaņēmu. Pārdevējs apgalvo, ka izsūtījis ar “DHL”, un pat uzrāda kaut kādu “tracking” numuru, bet neviens neko pēc tāda numura nevar atrast. “Ebay” vietnes administrators paziņo, ka pārdevējam taisnība un ka lieta slēgta. Tikai man ne naudas, ne preces. Ko man iesākt šādā situācijā?
Izklāstītās problēmas kontekstā Jums ir tiesības vērsties Eiropas patērētāju informēšanas centrā (kontaktinformācija atrodama centra mājaslapā) ar atbilstošu iesniegumu, norādot lietas faktiskos apstākļus. Iesniegumam jāpievieno Jūsu apgalvojumu pamatojoši dokumenti.
Eiropas patērētāju informēšanas centra kompetencē ir izskatīt patērētāju sūdzības par distances līgumiem, kas noslēgti starp ES dalībvalsti, Norvēģijas Karalisti un Islandes Republiku.
Minētais jautājums plašāk apskatīts LV portāla rakstā Negodīgs tirgotājs ārzemēs. Kā aizstāvēt savas tiesības?.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!