Sveiki! Strādāju uzņēmumā, kur izmanto elektronisko dokumentu sistēmu. Reģistrēju dokumentu, taču, kā vēlāk izrādījās, tas nebija adresēts mums. Vai drīkstu to no sistēmas izdzēst, vai arī jāprasa atļauja tam, kas to sūtīja, kaut arī rakstiski atbildēju, ka esam saņēmuši ne mums domātu dokumentu?
Tā ir katra uzņēmuma iekšēja lieta – izvērtēt, kādi personas dati tiek vākti, kādā apjomā un kādam mērķim, kāds ir datu apstrādes tiesiskais pamats, no kā attiecīgi izriet datu glabāšanas termiņš, dzēšanas nosacījumi u. c. jautājumi. Ja uzņēmumam nav likumīga pamata turpināt datu apstrādi, to apstrāde ir aizliegta un līdz ar to būtu jādzēš.
Iespējams, noderīgu informāciju atradīsiet Eiropas Komisijas atbildēs uz jautājumiem par Vispārīgās datu aizsardzības regulas noteikumiem uzņēmumiem: “VDAR principi”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!