“Situācija, kurā mūsu klienti, neraugoties uz noslēgto pakalpojumu līgumu nesaņem kvalitatīvu pakalpojumu, netiks pieļauta. Sniega tīrīšana netiek veikta nepieciešamajā apjomā. To katru dienu konstatē mūsu darbinieki, par to saņemam informāciju no mūsu klientiem, par šādiem gadījumiem saņemam sodus no Rīgas pašvaldības policijas. Ikvienam, kurš plāno sniegt pakalpojumus RNP, jārēķinās, ka mēs strikti kontrolējam līguma nosacījumu izpildi, nepieļaujot nepamatotas izmaksas vai zemas kvalitātes pakalpojumu saņemšanu.” uzsver RNP valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis.
AS “Ferrus” ilgstoši nespēj nodrošināt noslēgtā līguma nosacījumu izpildi, negatīvi ietekmējot RNP klientu ikdienas kvalitāti. Joprojām nav arī vērojami būtiski uzlabojumi pakalpojuma sniegšanā, tāpēc sākta līguma vērtēšanas procedūra, vērtējot iespējas pārtraukt līgumu ar AS “Ferrus”.