Labdien! Jauniete apmeklēja ginekologu, veica USG, viņu nosūtīja uz analīzēm. Vizītes laikā netika noteikts, kā rīkoties pēc analīžu rezultātu saņemšanas: vai būtu jāpierakstās, vai daktere sazināsies pati un noteiks nākamo vizīti. Meita veica analīzes 22. aprīlī, pieklājīgi gaidījām kādu ziņu no dakteres, jo ar dakteri sazināties nevar, tikai e-pieraksts un caur poliklīnikas reģistratūru. Š. g. 20. maijā ar analīzēm “uz rokas” devos gaidīt pie kabineta, lai uzdotu jautājumu. Attieksme noraidoša (“Es ne uz kādiem jautājumiem neatbildēšu”), un iegāja kabinetā. Vai pacientam pašam jāizprot analīžu rezultāti? Vai šāda ārsta attieksme ir pieļaujama? Analīžu rezultāti ir ar paaugstinātiem rādītājiem. Kas uzņemsies atbildību par kavētu ārstēšanu?
Pacientam ir tiesības laikus saņemt informāciju par savu veselību, kā arī pēc atbilstoši noteiktajai ārstniecībai veiktās izmeklēšanas saņemt ziņas par ārstniecības rezultātiem. To nosaka Pacientu tiesību likums.
Veselības inspekcijas Veselības aprūpes departamenta vecākā referente Inese Vēvere norāda, ka ārstniecības procesu vada ārstējošais ārsts un, ja vizītes laikā pacientam tiek izsniegti nosūtījumi uz izmeklējumiem, ārstam jāinformē pacients par turpmāko komunikāciju, lai izskaidrotu veikto izmeklējumu rezultātus.
Aicinām jūs vērsties ārstniecības iestādē, lai konkrēto situāciju atrisinātu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!