E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 30282
Lasīšanai: 2 minūtes
1
1

Ja sniegti nekvalitatīvi autoservisa pakalpojumi

Publicēts pirms gada. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
23. augustā, 2023
Artis

Labdien! Saremontēju servisā auto. Samaksāju, bet atklājās, pēc remonta tek eļļa. Serviss atzina, ka izmantojis vecu blīvi. It kā novērsa tecēšanu un lika samaksāt, jo vainīga esot bijusi arī kartera ventilācija. Samaksāju, taču eļļa atkal tek. Kur vērsties? Ja atkal it kā saremontēs, tad uzskatu, ka jāmaksā nav. Ja neatdos mašīnu, ko darīt? Paldies.

A
atbild:
28. augustā, 2023
Vēršam uzmanību, ka sniegtā atbilde ir informatīva un nav saistoša tiesību piemērotājiem.

Autoservisa remontdarbu pakalpojumiem (bojājumu novēršana) ir līgumiska daba, t. i., brīdī, kad nododat auto remontam, jūs piesakāt bojājumu dabu un autoserviss par atlīdzību apņemas bojājumus novērst. Ja jautājumā minētais autoserviss ir atzinis savu vainu (līguma neizpilde), tad jums ir jāvēršas pie šī autoservisa ar pretenziju. Ja bojājumi netiek novērsti, tad, saglabājot maksājuma dokumentus un servisa pieteikuma formu (ko aizpilda, nododot auto remontam), jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai tiesā. Ja bojājums ir saistīts ar jau iepriekš pieteikto bojājumu, kurš nav novērsts, bet par kuru jau esat samaksājis, tad autoservisam nav pamata pieprasīt papildu samaksu par pašu kļūdu novēršanu.

Ja autoserviss atsakās atdot jūsu automašīnu, tad jums ir tiesības vērsties Valsts policijā par jūsu īpašuma prettiesisku aizturēšanu. Savukārt servisa pakalpojumu kvalitātes un apmaksas jautājumi ir civiltiesisks strīds, kuru cita starpā ir iespējams risināt tiesas ceļā.

Labs saturs
1
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 290 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas