Labdien! Kā rīkoties, ja banka nobloķē kontu un konfiscē bankas karti, solot, ka 24 stundu laikā konts tiks atbloķēts, bet vairāk nekā pēc mēneša tas joprojām nav izdarīts? Šomēnes katru dienu esmu sazinājusies ar banku, pat tiku uzaicināta uz filiāli, kur solīja to pašu, kas tika stāstīts telefoniski. Konts vēl joprojām ir nobloķēts, un jauna bankas karte nav saņemta.
Lai varētu sniegt atbildi uz šo jautājumu, nepieciešams zināt iemeslu, kādēļ konts tika nobloķēts un karte tika konfiscēta.
Katras kredītiestādes noteikumos ir jābūt minētiem gadījumiem, kad banka ir tiesīga bloķēt klienta kontu (piemēram, pastāvot aizdomām par noziedzīgu līdzekļu legalizāciju u. tml.), kā arī noteikta kārtība, kādā klients var iesniegt savas pretenzijas pret banku.
Ja jums nav zināms, kādēļ banka konkrētajā gadījumā tā rīkojas, tad aicinu jūs vērsties bankā ar rakstveida pretenziju.
Tāpat jums ir tiesības vērsties Finanšu nozares asociācijas ombudā, ja radušās domstarpības ar banku, piemēram, komunikācijas problēmu gadījumā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 200 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!