Labdien! Kā rīkoties un kur sūdzēties par ģimenes ārstu, kura atsaka savai pacientei seniorei dokumentu nodošanu izskatīšanai ārstu konsilijam? Tā vietā viņa spītīgi mudina vakcinēties un eksperimentēt ar rezultātu. Tā teiksim, kā nu būs, tā nu būs. Seniorei ir 80 gadi. Ir uz rokas oficiāls ārstu konsilija lēmums ar apstiprinājumu, ka pacientei ir liegtas jebkādas vakcīnas un īpaša uzmanība jāievēro, arī lietojot nelielas zāļu devas, jo ir novērota alerģiska reakcija pat pēc lineksa u. c. Ir sirds reimatisms un trombozes draudi, nesena operācija pie flebologa. Kur vērsties, un kā pareizāk rīkoties?
Ja pacientam radušās problēmas ārstniecības iestādē, tās vispirms Nacionālais veselības dienests aicina risināt kopā ar ārstējošo ārstu, nodaļas vai ārstniecības iestādes vadītāju.
Ja tās nevar atrisināt, vēršoties ārstniecības iestādē, un pacientam radušās šaubas par ārstniecības iestādes darbību, veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti, kā arī nav izskaidrotas tiesības saņemt valsts apmaksātu ārstēšanu vai ir šaubas par pieprasītās samaksas pamatotību, pacientam ir tiesības iesniegt iesniegumu Veselības inspekcijā:
Ir gadījumi, kad kompensāciju par veselībai nodarītajiem kaitējumiem ir iespējams pieprasīt vienīgi civiltiesiskā ceļā tiesā. Šādos gadījumos tiesā ir jāpierāda, ka personai kaitējums ir nodarīts un saistīts ar konkrēto ārstniecības iestādi. Tas nozīmē, ka jābūt eksperta atzinumam, informē NVD.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!