Labdien! Ir radusies šāda situācija. Aprīlī tika pasūtītas virtuves mēbeles, tika veikts avansa maksājums, iedota virtuves tehnika, lai varētu veikt tās iebūvi mēbelēs. Maksājums tika veikts skaidrā naudā, un dokumentu par maksājuma veikšanu solīja atvest dažu dienu laikā. Līgumā norādītajā termiņā (8 nedēļas) virtuve nav izgatavota, maksājumu apstiprinošs dokuments nav iedots. Šobrīd ar uzņēmumu nav iespējams sazināties, juridiskajā adresē nav sastopams, veikala telpas slēgtas. Kā būtu jārisina šis strīds? Paldies!
Jums ir jāvēršas Valsts policijā (tuvākajā iecirknī), jo jūsu gadījumā ir novērojamas krāpšanas pazīmes (atbilstoši Krimināllikuma 177. pantam).
Dodoties uz policiju, paņemiet līdzi (varat izdrukāt) saraksti ar minēto firmu vai personu, t. i., e-pasta vēstules (ja sarakste notika elektroniski), proti, ir vajadzīgi jebkuri pierādījumi jūsu darījumam.
Jautājumā jūs norādāt, ka ir līgums, tad arī to paņemiet līdzi (tāpat izgatavojiet vienu vai divas kopijas). Ir noderīgi aprēķināt materiālos zaudējumus, kas jums jau ir radušies šajā darījumā. Novērtējiet tehniku, kuru atdevāt, un citus zaudējumus, paņemiet līdzi tehnikas tehnisko aprakstu vai garantijas kartes, ja ir, arī pirkuma čekus (tie palīdzēs aprēķināt zaudējumus, bet var iztikt arī bez tiem).
No jūsu iesniegtajiem dokumentiem ir atkarīgs tas, vai lietu varēs atklāt (un cik ātri), vai būs iespējams noteikt aizdomās turamās personas un ar tām sazināties (proti, ir vajadzīga jebkura šo personu kontaktinformācija).
Valsts policijas mājaslapā ir pieejami arī skaidri norādījumi par to, kā ziņot par noziedzīgu nodarījumu, informācija ir atrodama šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!