E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 23948
Lasīšanai: 3 minūtes
TĒMA: Satiksme

Pasta sūtījumu uzglabāšana un pāradresēšana

J
jautā:
11. augustā, 2021
Marita

Labdien! Š. g. 18. maijā saņēmu sūtījumu no “AlieExpress”, pienāca īsziņa ar aicinājumu doties pakaļ sūtījumam. Sakarā ar to, ka netiku, pieteicu pārsūtīšanas pakalpojumu 08.06., pārsūtīšanas iesniegums netiek ņemts vērā, un 22.06. mans sūtījums (“Latvijas pasta” neizdarības/kļūdas pēc) tiek nosūtīts atpakaļ pārdevējam. Komunicējot ar “Latvijas pastu”, tiek ieteikts pārdevējam sūtīt lūgumu izsūtīt preci atkārtoti, pārdevējs to atsakās darīt, ierosina atvērt “strīdu”, kas diemžēl nav iespējams, jo pagājis pārāk ilgs laiks. Pārjautāju “Latvijas pastam”, ko darīt, uz ko saņēmu atbildi, ka viņi atbildību neuzņemas, jo sūtījums nav nozaudēts, kā arī, ja izdotos sarunāt ar pārdevēju, ka viņš atmaksā līdzekļus, “Latvijas pasts” atsakās segt starpību starp samaksāto summu un preces vērtību (sūtīšanas izmaksas). Vai tiešām šajā situācijā neko nevar darīt?

A
atbild:
13. septembrī, 2021

Saskaņā ar VAS “Latvijas pasts” mājaslapā pieejamo informāciju no 2020. gada 16. marta līdz 60 dienām līdzšinējo 30 dienu vietā tiek pagarināts sūtījumu uzglabāšanas laiks pasta nodaļās. Kā alternatīvu reģistrētu sūtījumu saņemšanai pasta nodaļās “Latvijas pasts iesaka šo sūtījumu pārvirzīšanu uz  jebkuru no “Latvijas pasta” pakomātiem visā valstī, izmantojot uzņēmuma mobilo lietotni. “Latvijas pasts” nodrošina iespēju mobilajā lietotnē attālināti pārvirzīt jebkuru izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu pasta sūtījumu uz kādu no uzņēmuma 61 pakomāta visā Latvijā. “Latvijas pasta” sūtījumu pārvirzīšanas noteikumi pieejami šeit. Līdz ar to, ja esat pieteicis sūtījuma pārvirzīšanu saskaņā ar “Latvijas pasta” noteikumiem un sūtījums tika atgriezts nosūtītājam “Latvijas pasta” vainas dēļ, tad “Latvijas pastam” ir pienākums atlīdzināt jums zaudējumus saskaņā ar Civillikuma 1779. pantu: katram ir pienākums atlīdzināt zaudējumus, ko viņš ar savu darbību vai bezdarbību nodarījis.

Bez minētā jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar sūdzību par “Latvijas pasta” rīcību, pievienojot visus lietā iegūtos pierādījumus.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 112 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Lūdzam e-konsultācijās neiesniegt jautājumus par situācijām, kas saistītas ar Covid-19.
Informācija, kur vērsties, ir apkopota vietnē covid19.gov.lv.
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU