Labdien! Īrējām dzīvokli un regulāri veicām visus zināmos maksājumus, bet izīrētājs 6 mēnešus nebija sūtījis rēķinus par komunālajiem pakalpojumiem. Regulāri katru mēnesi tas ir atgādināts gan rakstiski, gan sazvanoties, bet lielākoties vai nu tiek atbildēts, ka “tūlīt” atsūtīs, vai arī rakstiskās ziņas vispār ignorētas. Tieši šīs komunikācijas jeb tās neesamības dēļ izlēmām pārcelties uz citu dzīvokli, par ko attiecīgi brīdinājām mēnesi iepriekš, un šobrīd, kad esam jau pārvākušies, pēkšņi tiek atsūtīts rēķins par 6 mēnešiem. Gribam šīs īres attiecības izbeigt korekti no savas puses, tomēr tai pašā laikā izīrētājs nav pienācīgi pildījis savus pienākumus. Kādas ir mūsu tiesības šādā situācijā, un kā pareizi rīkoties?
Dzīvojamo telpu īres likuma 17. pants noteic, ka īrnieka pienākumi ir veikt ar dzīvojamās telpas īres lietošanu saistītos maksājumus, ievērojot dzīvojamās telpas īres līguma noteikumus.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!