E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 23054
Lasīšanai: 2 minūtes

Ar jautājumiem par izglītības procesu jāvēršas IKVD

J
jautā:
19. aprīlī, 2021
Egita

Labdien! 9. kl., skola Rīgā. Šai mācību gadā, 2020./2021., kad praktiski mācības notiek attālināti, ļoti izteikti izjūtu faktu, ka skolas pedagogi pilnīgi kategoriski neļauj skolniekam uzlabot savas atzīmes, gan pārbaudes darbos, gan cita veida darbos. Es saprotu, ka mācīšanās ir process ar mērķi iegūt zināšanas. Augstu vērtēju skolnieka interesi uzlabot savas zināšanas (atzīmes), bet ja pedagogs to neļauj? Sanāk: tu neiemācījies, pietiek, mācību process par šo vielu tev tiek apstādināts? Man šķiet, ka šajā Covid-19 laikā attieksmei būtu jābūt tieši tādai, kāda ir situācija valstī: “ārkārtas”. Skolniekam ir psiholoģiski grūti tik ilgstoši bez “pilntiesīga” mācību procesa un socializēšanās savā vidē, un vēl skolas attieksme ir tik barga/krasa/nepretimnākoša! Ko par šo saka Izglītības kvalitātes valsts dienests? Ir runāts ar pedagogiem, skolas mācību pārzini: bet skola ir tik “varena”, ka rezultāts paliek viens un tas pats.

A
atbild:
20. aprīlī, 2021

Lai uzzinātu Izglītības kvalitātes valsts dienesta (IKVD) redzējumu par šo situāciju, aicinām sazināties ar dienestu, minot konkrētu skolu, pedagogu un notikušo. Detalizēta informācija par iesniegumu izskatīšanas kārtību IKVD pieejama šeit.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 40 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Lūdzam e-konsultācijās neiesniegt jautājumus par situācijām, kas saistītas ar Covid-19.
Informācija, kur vērsties, ir apkopota vietnē covid19.gov.lv.
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU