Labdien! 9. kl., skola Rīgā. Šai mācību gadā, 2020./2021., kad praktiski mācības notiek attālināti, ļoti izteikti izjūtu faktu, ka skolas pedagogi pilnīgi kategoriski neļauj skolniekam uzlabot savas atzīmes, gan pārbaudes darbos, gan cita veida darbos. Es saprotu, ka mācīšanās ir process ar mērķi iegūt zināšanas. Augstu vērtēju skolnieka interesi uzlabot savas zināšanas (atzīmes), bet ja pedagogs to neļauj? Sanāk: tu neiemācījies, pietiek, mācību process par šo vielu tev tiek apstādināts? Man šķiet, ka šajā Covid-19 laikā attieksmei būtu jābūt tieši tādai, kāda ir situācija valstī: “ārkārtas”. Skolniekam ir psiholoģiski grūti tik ilgstoši bez “pilntiesīga” mācību procesa un socializēšanās savā vidē, un vēl skolas attieksme ir tik barga/krasa/nepretimnākoša! Ko par šo saka Izglītības kvalitātes valsts dienests? Ir runāts ar pedagogiem, skolas mācību pārzini: bet skola ir tik “varena”, ka rezultāts paliek viens un tas pats.
Lai uzzinātu Izglītības kvalitātes valsts dienesta (IKVD) redzējumu par šo situāciju, aicinām sazināties ar dienestu, minot konkrētu skolu, pedagogu un notikušo. Detalizēta informācija par iesniegumu izskatīšanas kārtību IKVD pieejama šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!