Labdien! Nopirku veikalā uz vietas ledusskapi un elektrisko plīti, samaksājot par to ar norēķinu karti, bet, tā kā nevarēju pats preces atgādāt mājās, vienojāmies, ka veikals man tās atsūtīs ar kurjeru nedēļas laikā. Mājās, pārbaudot internetā cenas, kuras piedāvā citi veikali, aptvēru, ka esmu pārmaksājis 350 eiro, turklāt ledusskapim uz durvīm ir bukte, līdz ar to man it kā iedeva 50 eiro atlaidi, bet tāpat ledusskapis sanāk par 200 eiro dārgāks nekā citur bez buktes. Uz veikalu piezvanīju un pateicu, lai neved pagaidām preces, jo gribu atteikties no abām vai saņemt atpakaļ 300 eiro. Veikals atbildēja, ka jāraksta iesniegums. Vai es varu cerēt uz naudas atmaksu, ja preci vēl neesmu saņēmis?
Ņemot vērā, ka preces esat iegādājies veikalā klātienē, tad attiecīgais pirkums nav uzskatāms par distances līgumu Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10. panta izpratnē. Izvēloties attiecīgo preču iegādi kādā no veikaliem, jums ir iespēja jau pirms iegādes izanalizēt piedāvājumu klāstu internetā un salīdzināt cenas. Apstāklis, ka jūs cenu salīdzināšanu esat veicis pēc preču iegādes, neuzliek klātienes tirdzniecības veikalam (kurā jūs iegādājaties preces) atcelt darījumu un atdot jums pirkuma maksu. Bez šaubām, jums ir tiesības vērsties veikalā ar iesniegumu (lūgumu) atcelt darījumu nesamērīgas preces vērtības dēļ (bojātā prece, kura tika pārdota it kā ar 50% atlaidi, ir dārgāka nekā citās tirdzniecības vietās pieejama analoģiska prece). Līdz ar to šādā situācijā veikala administrācija lems par šādas iespējas realizēšanu. Darījuma atcelšana un naudas atmaksa šādā situācijā būs konkrētā veikala reputācijas un godīga darījuma īstenošanas jautājums.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!