E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 21277
Lasīšanai: 1 minūte
TĒMA: Ekonomika

Vai privātai iestādei rakstiski jāatbild uz klienta iesniegumu

J
jautā:
01. oktobrī, 2020
N.R.

Labdien! Vai Latvijā pastāv likums, kurš noteic, ka privātai iestādei ir pienākums atbildēt uz iesniegto sūdzību rakstiskā veidā? Un kādā laikā? Mūsu gadījumā ir sūdzība pret privāto medicīnas centru. Uzskatām, ka nepietiekamas pacienta informēšanas dēļ tika veikta neveiksmīga procedūra, kas ir jāveic atkārtoti, jo pacients netika informēts par to, kā jāsagatavojas procedūrai. Paldies!

A
atbild:
26. martā, 2021

Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 26.1 pants nosaka: ja ir iesniegts iesniegums, tad uz to arī jāatbild ar iesniegumu. Atbilstoši likumam pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs 15 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz patērētājam rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 160 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Lūdzam e-konsultācijās neiesniegt jautājumus par situācijām, kas saistītas ar Covid-19.
Informācija, kur vērsties, ir apkopota vietnē covid19.gov.lv.
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU