Labdien! Vai ir kādi ierobežojumi attiecībā uz vizuālās reklāmas nepārtrauktu demonstrēšanu sabiedriskajā transportā? 18.09.19. braucu ar vilcienu Daugavpils–Rīga, un gandrīz visa brauciena laikā (2,5 stundas) nepārtraukti tika demonstrēti reklāmas sižeti ar vairākkārtējiem atkārtojumiem. Vilcienā sēdvietu un monitoru izkārtojums ir tāds, ka ir gandrīz neiespējami neredzēt nemitīgu krāsainu mirgošanu, pat logos atspoguļojas attēls no monitoriem. Līdz ar to jau pēc pusstundas piespiedu skatīšanās man sākās galvassāpes un nelīdzēja pat pretsāpju zāles.
Kaut arī reklamēšana ir regulēta gan likumos, gan Ministru kabineta noteikumos, gan arī pašvaldību saistošajos noteikumos, tomēr normatīvajos tiesību aktos nekur nav tiešā veidā noteikts, kā vizualizēt reklāmas šādos monitoros, un netiek regulēts ne reklāmas rādīšanas ilgums, ne ekrāna spilgtums un kontrasts.
Analoģiska problēma pastāv sakarā ar pilsētās uzstādītajām lielformāta elektroniskajām reklāmām: tās ar izstaroto gaismu novērš autovadītāju uzmanību un traucē apkārtējos iedzīvotājus, tomēr arī šajā jomā risinājums nav rasts.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!