Līdzīgi kā citos lielajos pakalpojumu iepirkuma līgumos, arī šajā Rīga tika dalīta pa zonām, lai ļautu piedalīties maksimāli plašam pretendentu lokam, tādejādi palielinātu konkurenci un iegūtu plašāku pakalpojuma sniedzēju piedāvājumu.
RNP valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis: “Lifti RNP pārvaldītajās ēkās ne pirmo gadu ir bijuši “sāpju bērns”, īpaši kontekstā ar iepriekšējās uzņēmuma valdes pieļauto liftu apturēšanu, kas nav savienojama ar normālu ēku pārvaldīšanu un pakalpojuma kvalitāti. Iepirkuma procedūras laikā, saskaroties ar atsevišķu konkursantu nepārprotamiem mēģinājumiem torpedēt iepirkuma procedūru, lai nekļūtu par atsevišķu uzņēmēju ķīlniekiem, mēs izvērtējām iespēju veidot savu liftu apkalpošanas un remonta struktūrvienību. Pozitīvi, ka šo specifisko pakalpojumu varēsim nodot uzņēmējiem, pie tam, par zemākām izmaksām nekā līdz šim. Metodiski pilnveidojot iepirkumu sistēmu jau, vairākos pakalpojumos – zāles pļaušana, bēniņu un pagraba telpu tīrīšanas un tagad arī liftu apkalpošana, ir panākts būtisks izmaksu samazinājums.”
Kā ziņots iepriekš - pēdējo 12 mēnešu laikā 3 dažādas ar liftu uzturēšanu un apkalpošanu saistītas iepirkumu procedūras izbeigtas bez rezultāta vai pārtrauktas. RNP paliekot bez līguma par liftu apkopēm un remontdarbiem, tiek apdraudētas iespējas veikt liftu tehniskās apkopes un nepieciešamos remontdarbus. Liftu apkopes un remontdarbi jāveic atbilstoši Ministru kabineta 02.03.2010. noteikumiem Nr.195 “Liftu drošības un tehniskās uzraudzības noteikumi”, ievērojot stingri noteiktos termiņus un piesaistot atbilstošas kvalifikācijas personālu.
Pretendenti ir tiesīgi iesniegt Iepirkumu uzraudzības birojam iesniegumu par Iepirkuma procedūras pārkāpumiem 10 dienu laikā pēc dienas, kad informācija par Iepirkuma rezultātiem nosūtīta pa e-pastu.