E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 34658
Lasīšanai: 2 minūtes
TĒMA: Veselība

Pacientam ir tiesības vērsties Veselības inspekcijā, ja ir šaubas par veselības aprūpes pakalpojuma kvalitāti

J
jautā:
27. novembrī, 2024
Kārlis

Sveiki! Vai ir iespēja apstrīdēt ārsta noteikto diagnozi? Kādā veidā to var izdarīt? Vai ir kāda iestāde vai neatkarīgie eksperti, kuri varētu apliecināt, ka diagnoze ir noteikta pamatoti? 

A
atbild:
27. decembrī, 2024
Santa Galiņa
LV portāls

Veselības inspekcija (VI) norāda: ja pacients ārstniecības iestādē ir saskāries ar iespējamu viņa tiesību aizskārumu vai apšauba saņemtās ārstniecības kvalitāti, tad jāvēršas pie ārstniecības iestādes vadības, kura operatīvi varēs izvērtēt attiecīgo situāciju un atrast labāko risinājumu. 

Ja problēmsituāciju nevar atrisināt ārstniecības iestādē, tad pacientam ir tiesības iesniegt iesniegumu Veselības inspekcijā. 

VI, ņemot vērā konkrēto situāciju, analizēs pacienta medicīniskās dokumentācijas oriģinālus, lūgs ārstniecības personu paskaidrojumus vai veiks kontroli ārstniecības iestādē.  

Būtiski, ka iesniegumu VI var iesniegt ne vēlāk kā divu gadu laikā no tiesību vai interešu aizskāruma dienas. Iesniegums tiek izskatīts 30 dienu laikā, sarežģītos gadījumos termiņš var tikt pagarināts līdz četriem mēnešiem. 

Iesniegumu VI var iesniegt, sūtot uz e-pastuvi@vi.gov.lv (ja iesniegums ir elektroniski parakstīts), izmantojot e-adresi vai sūtot pa pastu uz adresi Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.  

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 55 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas