JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Labdien!
Pārdevējs (fiziska persona, pašnodarbinātā) 2023.gada novembrī pārdeva preci. Preces saņēmējs ir veikals citā ES valstī. Starp noslēgtiem dokumentiem vienīgais bija rēķins, nekādi papildus līgumi vai vienošanās nebija noslēgtas un aprunātas, saziņa notika caur sociālo tīklu, pircējs pats izvēlējās uzņēmumu-pārvadātāju DPD.
Saņēmot preci, pircējs konstatēja, ka daļa preces ir bojāta transportēšanas laikā. Tas tika konstatēts pēc tam, kad pārvadātājs aizbrauca, nesaņemot pretenzijas par iepakojuma un preces bojājumu.
Pircējam ir fotogrāfijas ar bojāto preci, ārējo un iekšējo iepakojumu. DPD atteicās izmaksāt atlīdzību. Pircējs 2024.gada augustā prasa pārdēvējam par bojāto preci atgriezt naudu. Lūdzu, dodiet padomu, kā pārdevējam pareizi un likumiski šajā gadījumā rīkoties. Vai būtu jāatgriež nauda? Paldies.
JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!