E-KONSULTĀCIJAS
>
neatbildētie jautājumi Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 34056
Lasīšanai: 1 minūte
J
jautā:
01. oktobrī, 2024
Laura

Labdien!
Pārdevējs (fiziska persona, pašnodarbinātā) 2023.gada novembrī pārdeva preci. Preces saņēmējs ir veikals citā ES valstī. Starp noslēgtiem dokumentiem vienīgais bija rēķins, nekādi papildus līgumi vai vienošanās nebija noslēgtas un aprunātas, saziņa notika caur sociālo tīklu, pircējs pats izvēlējās uzņēmumu-pārvadātāju DPD.
Saņēmot preci, pircējs konstatēja, ka daļa preces ir bojāta transportēšanas laikā. Tas tika konstatēts pēc tam, kad pārvadātājs aizbrauca, nesaņemot pretenzijas par iepakojuma un preces bojājumu.
Pircējam ir fotogrāfijas ar bojāto preci, ārējo un iekšējo iepakojumu. DPD atteicās izmaksāt atlīdzību. Pircējs 2024.gada augustā prasa pārdēvējam  par bojāto preci atgriezt naudu. Lūdzu, dodiet padomu, kā pārdevējam pareizi un likumiski  šajā gadījumā rīkoties. Vai būtu jāatgriež nauda? Paldies.

A
atbild:

JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 167 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas