E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 32967
Lasīšanai: 2 minūtes

Vai klients var pieprasīt sarunas ieraksta kopiju

J
jautā:
13. jūnijā, 2024
Evija

Labdien! Vai es varu pieprasīt no klientu centra sarunas ierakstu, kas ir veikts, man sarunājoties ar klientu centru? Esmu zvanījusi divas reizes, un man katru reizi atbildēja citādi. Sarunas tēma bija jautājumi par pasūtījuma atcelšanu un naudas atgriešanu. 

A
atbild:
25. jūnijā, 2024

Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 2016/679 piecpadsmitā panta (Datu subjekta piekļuves tiesības) 3. punktu pārzinis nodrošina apstrādē esošo personas datu kopiju. Par visām papildu kopijām, ko pieprasa datu subjekts, pārzinis var iekasēt saprātīgu samaksu, kas balstīta uz administratīvajām izmaksām. Ja datu subjekts pieprasījumu iesniedz elektroniskā formā un ja vien viņš nepieprasa citādi, tad informācija tiek sniegta plaši izmantotā elektroniskā formātā.  

Tiesības saņemt 3. punktā minēto kopiju neietekmē nelabvēlīgi citu personu tiesības un brīvības. 

Tādējādi, ja pastāv strīds par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, tad jums ir jāvēršas pie pakalpojuma sniedzēja ar rakstisku pretenziju (izklāstot notikuma apstākļus un faktus). Jūs varat pieprasīt izsniegt savu personas datu kopiju (audioieraksta vai izdrukas veidā), kas datu apstrādes pārzinim arī ir jānodrošina, taču šis pieprasījums ir attiecināms tikai uz jūsu personas datiem (nevis citu personu).  

Jautājumā par savu tiesību aizsardzību un rīcību distances līguma atcelšanā jūs varat vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, ja jūsu tiesības ir aizskartas un pārdevējs ir rīkojies pretēji normatīvo aktu regulējumam patērētāju tiesību aizsardzības jomā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 267 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas