E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 29134
Lasīšanai: 2 minūtes

Ja banka ir nobloķējusi kontu

Publicēts pirms gada. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
12. aprīlī, 2023
Signe

Labdien! Banka šī gada janvārī nobloķēja kontu. Jau vairākus mēnešus katru dienu zvanu uz banku, bet man tikai atvainojas par sagādātajām problēmām un apgalvo, ka konts tiks atbloķēts. Līdz šai dienai konts nav atbloķēts, kaut arī pirms pāris nedēļām saņēmu jaunu karti. Uz manu jautājumu, vai ir kādas problēmas, kādēļ konts netiek atbloķēts, vai man vajadzētu dokumentus par to, kā tika iegūti līdzekļi, kas atrodas uz mana konta, tiek atbildēts, ka viss ir kārtībā. Man sola, ka atzvanīs kāds darbinieks, taču neviens nezvana. Vai ir kāds likuma pants utt., kurā minētas bankas klienta tiesības šādā gadījumā? Vai jāvēršas ar sūdzību kādā iestādē saistībā ar darbinieku vienaldzību pret klientu?

A
atbild:
26. aprīlī, 2023

Ieteiktu jums vērsties attiecīgajā bankā ar rakstveida iesniegumu, lūdzot paskaidrot situāciju, kādēļ ir bloķēts jūsu konts. Gadījumiem, kuros bankai ir tiesības bloķēt klienta kontu, jābūt minētiem arī attiecīgās bankas darījumu noteikumos, kuri ir saistoši jums kā klientam (piemēram, līgumā par konta atvēršanu un konta apkalpošanu, vispārējos darījuma noteikumos). Tāpat šajos noteikumos (vajadzētu būt pieejamiem attiecīgās bankas mājaslapā, internetbankā) jābūt izklāstītai strīdu izskatīšanas kārtībai ar konkrēto kredītiestādi (kur vērsties utt.).

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 253 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas