Labdien! Banka šī gada janvārī nobloķēja kontu. Jau vairākus mēnešus katru dienu zvanu uz banku, bet man tikai atvainojas par sagādātajām problēmām un apgalvo, ka konts tiks atbloķēts. Līdz šai dienai konts nav atbloķēts, kaut arī pirms pāris nedēļām saņēmu jaunu karti. Uz manu jautājumu, vai ir kādas problēmas, kādēļ konts netiek atbloķēts, vai man vajadzētu dokumentus par to, kā tika iegūti līdzekļi, kas atrodas uz mana konta, tiek atbildēts, ka viss ir kārtībā. Man sola, ka atzvanīs kāds darbinieks, taču neviens nezvana. Vai ir kāds likuma pants utt., kurā minētas bankas klienta tiesības šādā gadījumā? Vai jāvēršas ar sūdzību kādā iestādē saistībā ar darbinieku vienaldzību pret klientu?
Ieteiktu jums vērsties attiecīgajā bankā ar rakstveida iesniegumu, lūdzot paskaidrot situāciju, kādēļ ir bloķēts jūsu konts. Gadījumiem, kuros bankai ir tiesības bloķēt klienta kontu, jābūt minētiem arī attiecīgās bankas darījumu noteikumos, kuri ir saistoši jums kā klientam (piemēram, līgumā par konta atvēršanu un konta apkalpošanu, vispārējos darījuma noteikumos). Tāpat šajos noteikumos (vajadzētu būt pieejamiem attiecīgās bankas mājaslapā, internetbankā) jābūt izklāstītai strīdu izskatīšanas kārtībai ar konkrēto kredītiestādi (kur vērsties utt.).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!