Strādāju VSAA, augustā man tika nomainīta amatu saime un līmenis – it kā atbilst 25. saimei un IV līmenim (bija III). Kas nosaka amatu saimi, precīzāk, kas nosaka tos, kuri iekļaujami konkrētajā amatu saimē “Klientu apkalpošana”? Pamatā nodarbojos ar pakalpojumu piešķiršanu (iesniegto dokumentu izvērtēšanu, lēmumu pieņemšanu, izmaksas nodrošināšanu, izmaksas pārbaudi, informācijas sniegšanu valsts un pašvaldību institūcijām saskaņā ar Fizisko personu datu apstrādes likumu, no citām valsts un pašvaldību iestādēm saņemto dokumentu reģistrēšanu un sniegtās informācijas izmantošanu tiesību uz pakalpojumu izvērtēšanā). Saskare tieši ar klientu ir kā jebkurā valsts iestādē strādājošajam (kad klients vēlas kaut ko precizēt, uzzināt), taču tas nav mans pamatpienākums. Ikviens valsts iestādē un pašvaldībā strādājošais kaut kādā veidā ir saistīts ar klientu apkalpošanu. Vai arī visi tie, kuri strādā VID, ir 25. saimē? Kāpēc VSAA visi – gan tie, kuri ikdienā tieši apkalpo klientus, gan tie, kuri veic pakalpojumu piešķiršanas un izmaksas nodrošināšanu, normatīvo aktu izmaiņu ieviešanu un nodrošināšanu, – ir vienā saimē?
Amatu klasificē tajā saimē (apakšsaimē) un līmenī, kura apraksts visprecīzāk atbilst konkrētā amata vai darba aprakstā minētajiem pamatpienākumiem. Norādām, ka 25. saimes IV līmeņa apraksts ietver pienākumus, kas atbilst jūsu minētajiem veicamajiem pienākumiem, piemēram:
Arī Valsts ieņēmumu dienestā daļa amatpersonu ir klasificētas šajā amatu saimē, kā arī 28. saimē “Kontrole un uzraudzība”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!