Labdien! Tika iegādāts ceļojums ar tūrisma firmas starpniecību. Tūrisma firma apmaksāja viesnīcu, transfēra izdevumus un aviobiļetes. Sakarā ar pandēmijas sākumu ceļojums tika atcelts. Tūrisma firma atmaksāja visus izdevumus, izņemot aviobiļetes, un ieteica izņemt kuponu aviobiļešu vērtībā attiecīgajā aviokompānijā. Šis piedāvājums klientu neapmierināja, un viņš norādīja, ka vēlas saņemt atpakaļ naudu par aviobiļetēm. Ko nosaka Latvijas Republikas likumdošana attiecībā uz tūrisma firmām: vai tām ir pienākums atdot klientam arī naudu par aviobiļetēm, ja klients nevēlas izmantot kuponu, vai šis jautājums klientam jārisina ar attiecīgo aviokompāniju? Paldies jau iepriekš par atbildi!
Ja tika iegādāts kompleksais tūrisma ceļojums un tas tika atcelts no pakalpojuma sniedzēja (organizatora) puses, tad ir jāatmaksā visa naudas summa. Covid-19 pandēmijas dēļ bija radušās situācijas, kad aviopārvadātāji atteicās atmaksāt naudu, līdz ar to arī pakalpojuma sniedzēji nevarēja atmaksāt patērētājiem pilnu naudas summu. Šāda veida situācijas tika fiksētas arī izmitināšanas pakalpojumu jomā, kad atmaksu atteica arī viesnīcas. Tomēr jāņem vērā, ka patērētājam tā dēļ nav jācieš. Regula Nr. 261/2004 par pasažieru tiesībām aviopārvadātājam nosaka pienākumu par atceltu lidojumu atmaksāt pasažierim naudu 7 dienu laikā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!