E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 25923
Lasīšanai: 3 minūtes
1
1
1
1

Ja cita persona iztērējusi “Rimi” atlaižu kartē uzkrāto naudu

J
jautā:
01. aprīlī, 2022
Aigars

Labdien! Situācija ir šāda: es pazaudēju “Rimi” lojalitātes karti, tajā bija uzkrājums 45 eiro. Diemžēl kāds negodīgs atradējs pamanījās tos iztērēt saviem pirkumiem. Kartes noteikumos rakstīts, ka viņi neuzņemas atbildību kartes nozaudēšanas gadījumā. Vai būtu vērts rakstīt iesniegumu policijā saskaņā ar KL 193. pantu? Nelikumīgas darbības ar finanšu instrumentiem un maksāšanas līdzekļiem. Vai lojalitātes karte ir uzskatāma par finanšu instrumentu vai maksāšanas līdzekli?

A
atbild:
17. maijā, 2022

Saskaņā ar lojalitātes programmas "Mans Rimi" noteikumiem un nosacījumiem (spēkā no 01.11.2018. Redakcija: 6. Pēdējais atjauninājums: 31.03.2022.):

"3.2.  "Mans Rimi" nauda

  1. a)     Kas tas ir?

"Mans Rimi" nauda ir atlaide, kuru Dalībnieks uzkrāj savā kartē, veicot pirkumus, ja Dalībnieks ir izmantojis savu Karti konkrētā pirkuma laikā, novelkot to pie samaksas veikšanas."

Tādējādi, veicot pirkumus lojalitātes kartes ietvaros, jūs iegūstat tiesības uz atlaidi (kuru varēsiet izmantot, iepērkoties nākamreiz), nevis reālus maksāšanas līdzekļus. Savukārt finanšu instrumenti ir definēti Finanšu instrumentu tirgus likuma 3. pantā. Lojalitātes kartē uzkrātā “atlaide” turpmākajiem pirkumiem nebūs attiecināma uz finanšu instrumentiem un darbībām ar tiem.

Kartes nozaudēšanas gadījumā klientam ir jārīkojas saskaņā ar noteikumu 4.7. punktu, t. i.:

"4.7.  Kartes nozaudēšana vai sabojāšana

Ja Dalībnieks ir pazaudējis Karti, Dalībniekam nekavējoties jāsazinās ar Klientu apkalpošanas centru.

Pēc paziņošanas pazaudētā Karte tiks uz laiku bloķēta bez nepamatotas kavēšanās.

Lai to paveiktu, Klientu apkalpošanas centra darbinieki pārbaudīs Dalībnieka identitāti, izmantojot pieejamos Dalībnieka datus.

Pēc tam, kad Karte tiks īslaicīgi bloķēta, Dalībniekam būs jāiegādājas jauna Karte un jānomaina vecā Karte atbilstoši 4.8. sadaļā noteiktajam. Nomaiņas rezultātā visa informācija, priekšrocības un "Mans Rimi" nauda, kas saistīta ar iepriekšējo Karti, tiks pārnesta uz jauno Karti.

Ja Dalībnieks nepaziņo Klientu apkalpošanas centram par kartes nozaudēšanu, RIMI neuzņemas nekādu atbildību par tās izmantošanu, tajā skaitā par uzkrāto Mans Rimi naudu, līdz brīdim, kad Dalībnieks informē RIMI par nozaudēšanu."

Labs saturs
1
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 210 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Lūdzam e-konsultācijās neiesniegt jautājumus par situācijām, kas saistītas ar Covid-19.
Informācija, kur vērsties, ir apkopota vietnē covid19.gov.lv.
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU