E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 24388
Lasīšanai: 1 minūte

Defektīvas lielgabarīta preces atdošana pārdevējam

Publicēts pirms 2 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
05. oktobrī, 2021
Jānis

Labdien! Pirms mēneša pirktajam dīvānam konstatēts garantijas defekts. Vēlētos noskaidrot, kas sedz ceļa izdevumus no dzīvokļa līdz veikalam. Preci iegādājoties, tika izmantoti veikala piegādes pakalpojumi.

A
atbild:
05. janvārī, 2022

Komentē Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. pantā ir noteikts, ka par lielgabarīta preces atdošanu pārdevējam maksā pārdevējs: “Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta preces un par 10 kilogramiem smagākas preces trūkumu novēršanai, apmaiņai vai līguma atcelšanai nogādā pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs uz sava rēķina. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atsakās nogādāt preci, patērētājs ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas palīdzību, bet uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja rēķina.”

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas