Labdien! Pirms mēneša pirktajam dīvānam konstatēts garantijas defekts. Vēlētos noskaidrot, kas sedz ceļa izdevumus no dzīvokļa līdz veikalam. Preci iegādājoties, tika izmantoti veikala piegādes pakalpojumi.
Komentē Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. pantā ir noteikts, ka par lielgabarīta preces atdošanu pārdevējam maksā pārdevējs: “Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta preces un par 10 kilogramiem smagākas preces trūkumu novēršanai, apmaiņai vai līguma atcelšanai nogādā pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs uz sava rēķina. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atsakās nogādāt preci, patērētājs ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas palīdzību, bet uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja rēķina.”
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!