2006. g. mūsu dzīvoklī notika avārija, tika applūdinātas visas istabas (plīsa ūdensvada caurule), tika izsaukti namsaimnieka speciālisti, kuri to caurumu aiztaisīja, ielika ūdensvada krānu un brīdināja, lai mēs krānu netaisām vaļā (kāpēc citādi to caurumu nevarēja aiztaisīt, mēs nezinām, mēs tam nepievērsām nekādu uzmanību, priecājāmies par to, ka vairāk netek ūdens uz grīdas). 2009. g. namsaimnieka darbinieki uzlika ūdens skaitītāju (10 cm augstāk nekā krāna), pēc tam daudzas reizes pārbaudīja skaitītāja stāvokli, šogad nomainīja uz jaunu. Maija sākumā atnāca namsaimnieka darbinieki, lai pārbaudītu skaitītāja stāvokli, pamanīja to krānu un nofotografēja (mums dzīvoklis ir privatizēts, un mēs esam tā īpašnieki, visas darbības tika veiktas bez mūsu atļaujas). Mūsu skaitītāja rādījumi netika ņemti vērā, atsūtīja rēķinu par aprīli (36,82 eiro), mēs vērsāmies pie namsaimnieka priekšnieka, viņš mums parādīja krāna fotogrāfiju un pateica: jums ir uzstādīts krāns, no kura varēja ņemt ūdeni (tas ir sods). Mēs prasījām, lai mums atdod to krānu, gribējām nosūtīt uz ekspertīzi – vai tas ir lietots vai nav. Nākamajā dienā krāns tika noņemts un tā vietā ielikta “zagluška”. Krānu viņi mums neatdeva, no tā krāna nebija paņemta neviena pile ūdens. Tas tur atradās, mēs nepievērsām uzmanību, jo visus darbus bija veikuši namsaimnieka speciālisti. Kā mums tālāk rīkoties?
Jūsu situācijā būtu jāvēršas pie jurista, lai tas iesaka piemērotāko risinājumu. Katrā ziņā, ja nav iespējams rast risinājumu sarunu ceļā, tad strīds ir jārisina tiesā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!